چگونه مي توان مخاطبان هدف برند خود را پيدا كرد

مقالات گرافيك ، افترافكت - ابزار طراحي و ..

چگونه مي توان مخاطبان هدف برند خود را پيدا كرد

با هر محصول خدماتي ، به شما كمك مي كند بدانيد به چه كساني مي فروشيد - و اين بدان معناست كه مخاطبان هدف خود را شناسايي كنيد. تجزيه و تحليل مخاطبان هدف مي تواند به اندازه انتخاب شما بزرگ يا كوچك باشد ، از هر چيزي از چت هاي غير رسمي مشتري گرفته تا معيارهاي دقيق ديجيتال استفاده كنيد.
هنگامي كه انواع مخاطبان مورد نظر خود را مشخص كرديد ، مي توانيد محصولات و بازاريابي خود را بر اساس آنها تنظيم كنيد - و با هر شانس ، شاهد افزايش فروش خود باشيد. در اينجا چگونه مي توانيد مخاطبان مورد نظر خود را مشخص كرده و ماركي بسازيد كه با آنها صحبت مي كند.

 

How to find your target audience

چه كساني و چه كساني هستند؟-مخاطبان هدف شما گروهي از افراد هستند كه استراتژي فروش و بازاريابي خود را بر اساس آنها تنظيم مي كنيد. اين افراد ممكن است برخي از سليقه هاي شما را به اشتراك بگذارند - به هر حال ، آنها به محصولات شما علاقه مند هستند - اما نبايد تصور كنيد كه آنها مانند شما دوست ، ناپسند و رفتارهاي مشابهي دارند. بدون شك برخي از مشتريان فعلي شما در آن گروه قرار مي گيرند ، اما هر مخاطب هدف بايد فرصتي واقعي براي گسترش فراتر از آن پايگاه ارائه دهد.
مخاطبان شما ممكن است بيست و چند سال وسواس گلدان ، والدين جديد و يا بازنشستگان خوش لباس داشته باشند. گروهي كه شناسايي مي كنيد بر اساس جمعيت شناسي و روان شناسي تقسيم بندي مي شود.

 

جمعيت شناسي در مقابل روان شناسي-جمعيت شناسي و روان شناسي به شما كمك مي كند بفهميد مخاطبان مورد نظر شما چه كساني هستند و به چه چيزي نياز دارند. به طور كلي ، جمعيت شناسي نشان مي دهد كه آنها كي هستند ، بنابراين براي مثال زنان ، در منطقه شيكاگو مستقر هستند و درآمد ساليانه آنها حدود 60 هزار دلار است. در حالي كه روانشناسان بر رفتار آنها تمركز مي كنند ، بنابراين شايد ماجراجو باشند و R&B و ورزش هاي برفي را دوست دارند.
عوامل كليدي در جمعيت شناسي شامل سن ، مكان ، درآمد ، تحصيلات ، وضعيت خانوادگي ، كار و سابقه قومي است. عوامل كليدي در روانشناسي شامل نگرشها ، ارزشها ، علايق ، سرگرميها و رفتار است. اين خصوصيات را مي توان به صورت گسترده اي شناسايي كرد ، اما مراقب كليشه سازي مخاطبان موردنظر خود نباشيد.
ابزارهايي مانند تجزيه و تحليل رسانه هاي اجتماعي و مصاحبه ها مي توانند به شما كمك كنند تا از درك كليات و تفاوت هايي كه افراد درون گروه وسيع تري را تعريف مي كنند فراتر برويد.
اين رويكرد ممكن است مدرن به نظر برسد ، اما سالهاست كه ادامه دارد. در دهه 1920 ، برند كفش Converse نه تنها مخاطبان جوان را هدف قرار داد ، بلكه تماشاچياني را دوست داشت كه عاشق تصوير و بسكتبال بودند. اين بازيكن و مربي چاك تيلور ، كه كلينيك هاي بسكتبال را اداره مي كرد و كفش ها را تبديل به ستاره All-Stars كرد ، ثبت نام كرد-و بقيه سابقه بالايي دارد.

 

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/finding-your-target-audience/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.