آرشیو مرداد ماه 1400

مقالات گرافيك ، افترافكت - ابزار طراحي و ..

نحوه پيروزي بر بازيكنان با تايپوگرافي برتر

زماني بود كه همهجانبه ترين بازي هاي ويديويي موجود در بازار چيزي جز كلمات نبود. اين روزها ماجراجويي هاي متني كنار هم رفته اند ، اما اهميتي كه كلمات در بازي هاي غيرعادي بازي مي كنند اهميتي ندارد. آنها دستورالعمل هاي مهم بازي ، اخبار خوب و بد و گهگاه داستانهاي نفس گير را ارائه مي دهند. و فونت هاي عالي براي بازي اين است كه چگونه مطمئن شويد شكل مطابق پيام است.
وقتي همه قسمت هاي متحرك را كه يك بازي ويدئويي را ممكن مي سازد در نظر بگيريد - از هنر محيط گرفته تا مدل شخصيت ها تا انيميشن تا طراحي بازي - ناديده گرفتن نقش مهمي كه فونت هاي بازي ايفا مي كنند ، آسان است. اما از بسياري جهات مي توانند تجربه همهجانبه را ايجاد كرده يا بشكنند. گاهي اوقات ، آنها مي توانند نمادين شوند ، مانند سريال هاي قرمز خونين "You Died". در بسياري از موارد ، فونت هاي بازي زماني بهترين حالت را دارند كه اصلا مورد توجه قرار نگيرند.

 

 

ادامه مطلب

چگونه مي توان مخاطبان هدف برند خود را پيدا كرد

با هر محصول خدماتي ، به شما كمك مي كند بدانيد به چه كساني مي فروشيد - و اين بدان معناست كه مخاطبان هدف خود را شناسايي كنيد. تجزيه و تحليل مخاطبان هدف مي تواند به اندازه انتخاب شما بزرگ يا كوچك باشد ، از هر چيزي از چت هاي غير رسمي مشتري گرفته تا معيارهاي دقيق ديجيتال استفاده كنيد.
هنگامي كه انواع مخاطبان مورد نظر خود را مشخص كرديد ، مي توانيد محصولات و بازاريابي خود را بر اساس آنها تنظيم كنيد - و با هر شانس ، شاهد افزايش فروش خود باشيد. در اينجا چگونه مي توانيد مخاطبان مورد نظر خود را مشخص كرده و ماركي بسازيد كه با آنها صحبت مي كند.

 

How to find your target audience

ادامه مطلب